viernes, 19 de junio de 2009

O meu agasallo virtual para ....



Pois, para empezar, dicir que a quen me tocou lle gusta internet. Entón está máis que claro que o seu agasallo sería un ordenador, para que se poida conectar.
Pero despois pensei, e deime conta de que tamén lle vai o fútbol moito, e matinei que tamén lle podería gustar un balón ou unha equipación.
Tamén o Tennis lle encanta, así que unha raqueta tampouco estaría mal. O que eu teño agora mismo é un dilema. Non sei que agasallarlle. As tres cousas lle gustan.
Así que optei polo máis facil. En lugar de ter que escoller entre as 3 cousas, voulle agasallar un ordenador con dous xogos instalados, un de futbol e un de tennis.

1 comentario:

Marius dijo...

Creo que este regalo é para min porque me gusta moito o internet, descubrir cousas novas no internet. Un ordenador e una cousa que me gusta moitisimo e a idea de istalar xogos e moi boa.