martes, 1 de abril de 2008

Cairo Branco


Cairo Branco foi escrito por Jack London .
Dous homes levaban un morto a unha vila ó outro lado das montañas. Lévano nun trineo arrastrado por cans .
Na viaxe encontráronse cunha manada de lobos onde unha loba lle ía quitando os cans. Un dos homes enfrontouse aos lobos e morreu no enfrontamento, o seu compañeiro seguiu ata chegar a unha vila.
A loba tivo seis crías, cinco delas da cor dos cans e unha da cor dos lobos, o único que sobreviviu, os outros morreron nunha época de pouco alimento."O torto", pai dos lobos morreu no enfrontamento cun lince. A loba e máis a cría encontráronas uns indios que fixeran un campamento ao lado da cova onde vivían os lobos. Os indios foran os donos da loba chamada "Quichie"; ao lobezno puxéronlle o nome de Cairo Branco. Cairo Branco acabouse acostumando ás persoas pero a unha en especial. A nai morreu nunha pelexa de cans e Cairo branco foi co seu dono recorrer o mundo. Para saber o final hai que lelo.
OPINION:Gustoume o libro pero é algo pesado á hora de lelo.
NOTA: 6




2 comentarios:

Anónimo dijo...

ola!!!!!son a de silleda outa ves.Teño o pelo largo e son morena.O meu nome empeza por..... ai, agora mesmo non me lembro jajajajaja. Q, xa sabs qn son???

setemaisun dijo...

A ver oh... que estou moi intrigado. Con que non me deas máis pistas...Pero gústache...o libro?
Santi P. C.